Przyszłość marketingu

Już w tym momencie otwierana jest spółka w Nowej Zelandii bazująca póki co na know-how polskiej agencji Umbrella Marketing Group, która przez 13 lat wypracowała sporo własnych metod działania. Finalnie tworzenie metodologii ma być licencjonowane, sproceduralizowane i uspołecznione.

Idea koncepcji jest jednak znacznie silniejsza, bo odpowiada na potrzeby całego, światowego rynku usług marketingowych, na którym setki tysięcy mikroprzedsiębiorstw nie ma dostępu do know-how metodologii marketingu zintegrowanego.

W tym momencie jest opracowany model biznesowy, plan działania, zresztą już realizowany, słowem – pełna koncepcja. Tworzy się zaangażowana grupa osób, które chcą rozwijać ten koncept. Są wstępne kalkulacje mówiące o tym, że w tym modelu otworzenie nowego oddziału poza PL (wraz z początkowym wsparciem i pozyskiwaniem Klientów) to ok 100 tys. PLN. Jednak jest to projekt na etapie start-up\’owym, tak więc wiele założeń jest na bieżąco weryfikowanych, najczęściej w stronę większej ilości szans, a nie trudności. Tak to już jest z dobrymi pomysłami.

Inicjatorem projektu jest Umbrella Marketing Group. Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej i kilkunastoletniej historii, mająca ok 25 osobowy zespół.

Założenie współpracy polega na tym, że poszukiwani są odważni partnerzy biznesowi, których interesują śmiałe globalne projekty realizowane w dojrzałym gronie biznesowym. Wszelkie informacje dalsze już na drodze nieco bardziej poufnej. Zapraszam do współpracy!








Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *