Przyszłość marketingu

.

Już w tym momencie otwierana jest spółka w Nowej Zelandii bazująca póki co na know-how polskiej agencji Umbrella Marketing Group, która przez 13 lat wypracowała sporo własnych metod działania. Finalnie tworzenie metodologii ma być licencjonowane, sproceduralizowane i uspołecznione.

Idea koncepcji jest jednak znacznie silniejsza, bo odpowiada na potrzeby całego, światowego rynku usług marketingowych, na którym setki tysięcy mikroprzedsiębiorstw nie ma dostępu do know-how metodologii marketingu zintegrowanego.

W tym momencie jest opracowany model biznesowy, plan działania, zresztą już realizowany, słowem – pełna koncepcja. Tworzy się zaangażowana grupa osób, które chcą rozwijać ten koncept. Są wstępne kalkulacje mówiące o tym, że w tym modelu otworzenie nowego oddziału poza PL (wraz z początkowym wsparciem i pozyskiwaniem Klientów) to ok 100 tys. PLN. Jednak jest to projekt na etapie start-up\’owym, tak więc wiele założeń jest na bieżąco weryfikowanych, najczęściej w stronę większej ilości szans, a nie trudności. Tak to już jest z dobrymi pomysłami.

Inicjatorem projektu jest Umbrella Marketing Group. Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej i kilkunastoletniej historii, mająca ok 25 osobowy zespół.

Założenie współpracy polega na tym, że poszukiwani są odważni partnerzy biznesowi, których interesują śmiałe globalne projekty realizowane w dojrzałym gronie biznesowym. Wszelkie informacje dalsze już na drodze nieco bardziej poufnej. Zapraszam do współpracy!

Podobne ogłoszenia i artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *